Діяльність компанії

Центри обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СХІД" закриваються через карантин

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» звертається до всіх своїх споживачів з проханням бути обачними і берегти здоров’я, своє та своїх близьких. Радимо на час дії карантинних заходів ПРИПИНИТИ ВІДВІДУВАННЯ Центрів обслуговування клієнтів Товариства в районах.
Нагадує, що всі питання, пов’язані з постачанням електричної енергії, можна вирішити дистанційно: за допомогою телефону та Інтернету. Щоб не наражати себе й інших на небезпеку, користуйтеся всіма сервісами дистанційного контролю рахунків.
Кол-центр - (0642) 70-82-70 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 7:30 до 16:30.
Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів :
Марківський (099) 405 72 68
Рубіжанський (099) 405 79 25
Троїцький (099) 405 47 44
Новоайдарський (099) 405 82 51
Попаснянський (099) 405 91 10
Новопсковський (066) 992 78 00
Щастинський (099) 405 38 48
Міловський (099) 405 74 98
Біловодський (099) 405 39 28
Сватівський (066) 992 78 35
Білокуракинський (099) 405 43 85
Сєвєродонецький (099) 405 86 17
Старобільський (066) 992 77 80
Лисичанський (099) 405 73 66
Станично-Луганський (099) 405 77 17
Кремінський (099) 405 57 56
Співробітники допоможуть Вам перевірити стан рахунку, нададуть консультацію з питань електропостачання. Графік роботи: пн-птн: 07:30-16:30
Інформаційно-консультаційний центр – Телефон ІКЦ: (0645) 70-82-01.
Е-mail: ikc@lg.enera.ua .
В ІКЦ можна отримати безкоштовні консультації та роз’яснення щодо послуг з постачання електричної енергії, а також інформацію про: діючі тарифи на електроенергію; порядок укладання, зміни та розірвання договору; порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію; порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків; порядок зміни постачальника,- інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії. Графік роботи: пн.-птн: 7:30-16:30..
Також, якщо Ви маєте доступ до мережі Інтернет, Ви можете отримати консультацію з усіх питань, щодо постачання електричної енергії наступним чином:
️Повідомлення в онлайн-сервісі «Особистий кабінет» https://www.enera.lg.ua/uk/customer/login
️Особисте повідомлення в Facebook https://www.facebook.com/EneraShid/
Шановні споживачі! Допомагайте своїм батькам, рідним та сусідам похилого віку контролювати рахунки, передавати показники лічильника та вирішувати інші питання, пов’язані з постачання електричної енергії, дистанційно. Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку!

Особистий кабінет