Відкрито перший центр обслуговування клієнтів на Луганщині
Сучасний центр обслуговування клієнтів товариства «Енера Схід» нещодавно відкрили у Міловому. Як зазначила директор ТОВ «Енера Схід» Олена Богодух, це перший сучасний центр, який відкрито на території Луганської області. Згодом вони мають відкритися в кожному районі області. В цьому році планується відкрити ще два Центри обслуговування клієнтів.
Після традиційного перерізання червоної стрічки новий сучасний ЦОК відкрив свої двері для споживачів. Відтепер побутові та юридичні споживачі електроенергії зможуть в одному місці швидко і якісно отримувати консультації з питань розрахунків за послугу електропостачання.
Споживачі, які будуть обслуговуватись у подібних Центрах, мають максимально зекономити час для вирішення своїх проблем. Відкриття Центру - це крок на шляху до якісно нових та більш прозорих відносин між компанією та її клієнтами. Вдосконалюючи систему обслуговування, фахівці енергокомпанії орієнтуються саме на споживача і на його потреби.
Щоб уникнути довгих черг та оперативно надати якісні послуги, в новому ЦОК працюють фахівці з обслуговування клієнтів, які володіють професійними навичками і можуть проконсультувати клієнта щодо питань обліку електроенергії, звірки по оплаті, пільг і субсидій та інших питань.
Одразу після урочистого відкриття центр прийняв перших клієнтів. Житель Мілового прийшов дізнатися про стан свого рахунку та пройти звірку.
Наразі люди часто звертаються з питаннями до товариства «Енера Схід». В новому центрі обслуговуватимуться споживачі з міста Мілове та Міловського району. Тепер абонентам не потрібно довго шукати необхідного фахівця, адже розв’язати всі питання можна в центрі.