Виникли питання? Зверніться до ЦОК
Щомісяця працівники постачальної компанії "ЕНЕРА СХІД" отримують актуальні запитання від споживачів, на які дають конструктивні відповіді. У такий спосіб роз’яснюють клієнтам, як діяти, коли у них виникають типові проблеми, пов’язані з електропостачанням. Наприклад, вийшов з ладу лічильник, немає рахунку за використану електроенергію тощо.
Нагадаємо, що отримати відповіді на хвилюючі питання можна за телефоном кол-центру ().0645) 70 82 70 або зателефонувати безпосередньо до ЦОК (Центру облсуговування клієнтів) за місцем проживання чи звернутися до інформацыйно-консультаційного центру.
Центр обслуговування клієнтів – місце, де споживачі та клієнти товариства можуть розв’язати питання щодо пільги, субсидії, укладення договору, про постачання електроенергії, перенесення оплат, а також в центрі надають детальне роз’яснення про стан рахунку споживача. Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» є в кожному районі області. Контактні дані та адреси ЦОК можна знайти за посиланням
http://lg.enera.ua/subdivisions .