Зібрались до центру обслуговування клієнтів? Тому маєте знати це
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ І ВИ ЗІБРАЛИСЯ ДО ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ (ЦОК)?
Візьміть з собою всі необхідні документи!
Якщо ви йдете до Центру обслуговування, вам треба підготуватись заздалегідь та взяти з собою всі необхідні документи.
-Для укладення договору про постачання електроенергії/універсальну послугу : Паспорт + Договір з оператором системи розподілу;
-Дя переукладання договору про постачання електроенергії/універсальну послугу: Паспорт + Переукладений договір з оператором системи розподілу;
-Для оформлення пільги : Копії трьох сторінок паспорту + Ідентифікаційний код+ Довідка про склад сім’ї + Свідоцтво про народження дітей + Свідоцтво про шлюб + Копія пільгового посвідчення + Лист із управління соціального захисту населення ;
-Для звірки рахунків : Паспорт + Показники лічильника на день звернення + Квитанції про сплату за електроенергію + Акт звірки розрахунків щодо оплати за електроенергію (за наявності).
Документи необхідні для того, щоб фахівець центру обслуговування ТОВ «ЕНЕРА СХІД» зміг:
• переконатися, що ви є власником особового рахунку або власник
рахунку доручає вам з’ясовувати питання щодо свого рахунку;
• укласти з вами договір про постачання електричної енергії/універсальну послугу;
• провести звірку розрахунків;
• підтвердити / оформити пільгу (в разі наявності).
Центр обслуговування клієнтів – місце, де споживачі та клієнти товариства можуть розв’язати питання щодо пільги, субсидії, укладення договору, про постачання електроенергії, перенесення оплат, а також в центрі надають детальне роз’яснення про стан рахунку споживача. Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» є в кожному районі області. Контактні дані та адреси ЦОК можна знайти за посиланням
http://lg.enera.ua/subdivisions .