Про своєчасну оплату отриманих рахунків за спожиту електроенергію
Шановні споживачі!
Для уникнення непорозумінь у розрахунках за спожиту електричну енергію та для запобігання припинення електропостачання до Ваших осель, ТОВ «ЕНЕРА СХІД» звертає Вашу увагу, що календарний місяць (з 1 числа минулого місяця по 1 число поточного місяця) є розрахунковим періодом для визначення розміру оплати за спожиту електроенергію.
Система нарахувань за спожиту електричну енергію та надання рахунків за спожиту електричну енергію виглядають наступним чином.
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» отримує від оператора системи розподілу обсяги споживання електричної енергії по кожному споживачу окремо, на підставі отриманої інформації виконуються нарахування та формування рахунків за спожиту електричну енергію з подальшим надсиланням зазначених рахунків кожному споживачу за допомогою Укрпошти.
Тому ТОВ «ЕНЕРА СХІД» звертає Вашу увагу щодо необхідності щомісяця 1 числа знімати показники електролічильника та повідомляти оператору системи розподілу, з яким у Вас підписано заяву приєднання до договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії (покази приладу обліку можливо надати в Особистому кабінеті споживача, на офіційному сайте оператора системи розподілу).
Сума До сплати за спожиту електричну енергію в отриманих Вами рахунках розраховується на підставі отриманої інформації від оператора системи розподілу щодо обсягів споживання електричної енергії та уразі отримання споживачем пільг або державної допомоги у вигляді надання субсидії від Управління соціального захисту населення України.
Звертаємо увагу, що сплати за спожиту електричну енергію виконуються протягом розрахункового періоду і вносяться не пізніше 20 числа наступного місяця.
Рахунки за спожиту електричну енергію, котрі Ви отримуєте від ТОВ «ЕНЕРА СХІД», необхідно оплачувати протягом 10 днів з дня отримання.
Звертаємо увагу, що своєчасна сплата отриманих Вами рахунків за спожиту електричну енергію, є запорукою якісного та своєчасного електропостачання до Ваших осель.
Інформація про сплату за електричну енергію відображається на особовому рахунку споживача протягом 5 робочих днів після здійснення оплати.
Несвоєчасна сплата рахунків за спожиту електричну енергію призводить до виникнення та накопичення заборгованості за спожиту електричну енергію, та припинення електропостачання до Ваших осель.
Нагадуємо, що існує декілька способів для можливості сплатити кошти за фактично спожиті кВт*г, та сплати рахунку за спожиту електричну енергію:
- Інтернет банкінг, наприклад Приват 24, Ощад 24 або за допомогою іншого банку у випадку надання банком зазначеної послуги;
- Звернутися до відділення банку;
- Сплатити кошти за спожиту електричну енергію в терміналі будь якого банку;
- Скористуватися послугами Укрпошти.