Відповіді на поширені запитання споживачів
1. У рахунках на оплату за спожиту електричну енергію неправильно вказані покази лічильників електроенергії. З чим це пов’язано?
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» здійснює нарахування за обсягами електричної енергії, які надають оператори системи розподілу, тобто ТОВ «ЛЕО».
З 1 по 4 число кожного місяця споживачі передають покази лічильників електроенергії. Для цього можна скористатися кількома інструментами, які дозволяють подати дані, не виходячи з дому.
Наголошуємо, що питання щодо роботи сервісів, через які приймаються покази, а також достовірності цих даних, у компетенції ТОВ «ЛЕО».
2. З яких причин у рахунках за спожиту електроенергію не відображена пільга, що гарантована державою?
У рядку «Пільга/субсидія» - відображена нарахована пільга або субсидія.
У разі використання побутовим споживачем гарантованої державою пільги, даний рядок відображає суму нарахованої пільги. Окрема звертаємо увагу на те, що пільга та субсидія одночасно бути не може.
Сума, яку має сплатити споживач, вказана у рядку «До сплати», а в графі «Разом» зазначена загальна сума платежу за спожиту електроенергію з рекомендованим платежем.
Крім того, для споживачів, які використовують субсидію, у рядку «Пільга/субсидія» - відображена нарахована субсидія. Адже у березні тим, кому допомогу призначено з 2018 року, її почали видавати грошима.
Усі, хто звернувся вперше за субсидією у 2019 році, беруть участь у діючій моделі монетизації. Тобто розрахунки за спожиті послуги за цих осіб з підприємствами здійснює АТ «Ощадбанк», а за результатами опалювального сезону 2018-2019 рр. залишок невикористаної субсидії вони отримають готівкою через АТ «Ощадбанк».
3. Чи можна збільшити терміни подачі показів лічильників електроенергії?
Відповідно до Додатку 3 до Правил роздрібного ринку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п'яти календарних днів надавати їх Оператору системи розподілу.
У разі неотримання до 05 числа місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
4. Коли електроенергію постачало ТОВ «ЛЕО» споживач отримував пільги, а в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» інформація про наявність пільг відсутня. У зв’язку з чим не проводиться відповідне нарахування?
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» отримало від ТОВ «ЛЕО» всю необхідну інформацію для здійснення нарахувань за спожиту електроенергію споживачам, які користуються пільгами.
Разом з тим, дані щодо пільговиків, які оформляли відповідну допомогу наприкінці грудня 2018 року, може бути відсутня. Оскільки попередній постачальник передав базу з необхідними відомостям раніше, ніж споживачу була надана знижка на оплату спожитої електроенергії.
Якщо Ви раніше користувалися пільгами, а в платіжках від ТОВ «ЕНЕРА СХІД» вони не враховані, просимо Вас звернутися до Центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» до структурних підрозділів ЦОК, і подати необхідний пакет документів. Адреси та контакти центру обслуговування клієнтів, можна знайти на нашому офіційному сайті (ЕНЕРА СХІД→ Про компанію → Структурні підрозділи). Після оформлення, фахівці постачальної компанії проведуть перерахунок, починаючи з 1 січня 2019 року.
5. Коли з’явиться можливість реєстрації в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА СХІД»?
Споживачі електричної електроенергії з Луганської області мають можливість зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА СХІД». Цей сервіс призначений для надання побутовим споживачам електричної енергії онлайн-доступу до персонального особового рахунку з інформацією про стан розрахунків за використану електроенергію.
Спершу споживачам необхідно обрати опцію «Зареєструватися» і ввести необхідну інформацію. Зокрема, зазначити логін і пароль. Далі вказати деякі особисті дані. Поля, які потрібно обов'язково заповнити, позначені символом «*».
Для автоматичної активації облікового запису необхідно обов’язково ввести суму останньої оплати. Якщо ці дані не вказані, подається заявка на реєстрацію, яку потім мають опрацювати спеціалісти постачальної компанії.
Наразі у своєму особистому кабінеті споживачі зможуть:
• переглянути дані особового рахунку (ПІБ, адреса, інша договірна інформація);
• внести поточні покази лічильників електроенергії на конкретну дату;
• переглянути, завантажити і роздрукувати рахунки за спожиту електроенергію, а також прослідкувати історію нарахувань і оплат;
• оплатити рахунки за спожиту електроенергію, використовуючи карти Visa та MasterCard.
Зауважимо, що у подальшому Ви зможете подати показники лічильників електроенергії через особистий кабінет ТОВ «ЕНЕРА СХІД».
Після прийому цих даних постачальник передає їх оператору системи розподілу. ТОВ «ЛЕО» формує обсяги спожитої електроенергії та надає їх ТОВ «ЕНЕРА СХІД» для проведення нарахувань.