Попаснянський ЦОК перейшов в режим дистанційної роботи
Шановні споживачі, в зв’язку із погіршенням епідеміологічної обстановки із захворюваністю на коронавірус COVID-19, Попаснянський центр обслуговування клієнтів з 1 листопада припиняє прийом споживачів та переходить на режим дистанційної консультації.
Нагадуємо, що всі питання щодо постачання електроенергії можна вирішити за телефонами:
Попаснянського ЦОК:
- (099) 405 91 10
Допоможуть споживачам і фахівці Кол-центру. Номер телефону Кол-центра: (0645) 70-82-70 (багатоканальний). Оператори надають консультації щодня, крім неділі та державних свят, з 07:30 до 20:00. Також можна відправити листа на електронну пошту: callcenter@lg.enera.ua
За роз’ясненнями та консультаціями споживачі можуть звернутись в Інформаційно-консультаційний центр – (0645) 70-82-01. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30. Е-mail: ikc@lg.enera.ua
Шановні споживачі! Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку.
Дякуємо за розуміння! Будьте здорові!