Я вже сплатив за світло – чому мені надійшло повідомлення про заборгованість?!
ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ, ЩО НАЙЧАСТІШЕ ВИНИКАЮТЬ У СПОЖИВАЧІВ:
«Я вже сплатив за світло – чому мені надійшло повідомлення про заборгованість?!»
Звісно, таке повідомлення кого завгодно змусить нервувати. Якщо споживач – боржник, то все ясно. Але якщо заборгованості бути не має? ЩО Ж СТАЛОСЯ?
Насправді, інколи таке повідомлення буває наслідком якихось «механічних» процесів або ж взагалі – їхніх збоїв. Ігнорувати їх не варто. Все ж краще вчасно зрозуміти, звідкіля з’явилася помилка.
Перша можлива причина отримання повідомлення про заборгованість (найбільш розповсюджена) – кошти були оплачені недавно і установи, через які було здійснено платіж, ще не встигли перерахувати їх на рахунок Товариства. Зазначимо, що кошти, в залежності від установи, де вони сплачені, можуть надходити на рахунок протягом певного терміну, який може сягати 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу.
Друга причина – під час оплати рахунку була допущена помилка (наприклад, неправильно вказаний особовий рахунок). В такому випадку споживачу необхідно уважно передивитися свій платіжний документ і переконатися у правильності вказаних реквізитів у ньому. Виявивши помилку, не зволікайте і звертайтеся до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) за місцем проживання чи до установи, де ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.
Третя причина – якщо у вас все оплачено за правильними реквізитами і кошти вже встигли надійти на рахунок, але повідомлення про заборгованість все ж таки надійшло, то варто зробити звіряння розрахунків. Зверніться до центру обслуговування клієнтів за місцем проживання або в кол-центр, зателефонувавши на номер (0645) 70 82 70 (багатоканальний). Наші фахівці з’ясують, що сталося, нададуть відповіді на усі питання, які виникнуть, і проконсультують, як краще діяти у тому чи іншому випадку.