Новопсковський центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» відновив особистий прийом споживачів з 13 травня. Це вже третій структурний підрозділ енергокомпанії, що вийшов з карантину цього тижня, і це, безсумнівно, гарна новина для споживачів, які в силу якихось причин не могли вирішити свої питання дистанційними способами.
В той же час, певне покращення епідемічної обстановки в регіоні не повинно розслабляти – то ж обслуговування споживачів, звичайно, проводиться з обов’язковим виконанням рекомендацій МОЗ України. Особистий прийом працівниками енергокомпанії можливий лише за умов:
- дотримання безпечної дистанції не менш ніж 1,5 метра;
- кількість споживачів в приміщенні має бути не більше однієї особи на 10 м2;
- заборона особистого прийому громадян та споживачів, які не використовують засоби індивідуального захисту та мають наявні ознаки респіраторного захворювання.
В свою чергу, працівники ЕНЕРА СХІД забезпечують максимум для того, щоб запобігати поширенню COVID-19: приміщення регулярно провітрюються та обробляються дезінфікуючими засобами, а персонал – постійно в засобах індивідуального захисту.
Прохаємо споживачів бути відповідальними, не ризикувати здоров’ям своїм та своїх близьких. Будь ласка, при можливості надайте перевагу безконтактним формам комунікації, дотримуйтесь протиепідемічних рекомендацій! Допомагайте батькам, рідним та сусідам похилого віку дистанційно контролювати рахунки, передавати показники лічильника та вирішувати інші питання, пов’язані з постачання електричної енергії.
Будьте здорові!