СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТОВ «ЕНЕРА СХІД» ПЕРЕХОДИТЬ В РЕЖИМ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ
Шановні споживачі, в зв’язку із погіршенням епідеміологічної обстановки із захворюваністю на коронавірус COVID-19, Сєвєродонецький центр обслуговування клієнтів з 17 березня скасовує прийом споживачів та переходить на режим дистанційної консультації.

Нагадуємо, що всі питання щодо постачання електроенергії можна вирішити за телефонами:

Сєвєродонецький ЦОК:
- для юридичних споживачів - (099) 405 86 17,
- для побутових споживачів - (050) 345 47 53.

Допоможуть споживачам і спеціалісти Кол-центру. Номер телефону Кол-центра: (0645) 70-82-70 (багатоканальний). Оператори надають консультації з 07:30 до 16:30. Також можна відправити листа на електронну пошту: callcenter@lg.enera.ua

За роз’ясненнями та консультаціями споживачі можуть звернутись в Інформаційно-консультаційний центр – (0645) 70-82-01. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30. Е-mail: ikc@lg.enera.ua


Шановні споживачі! Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку.
Дякуємо за розуміння! Будьте здорові!