Діяльність компанії

ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ «ЕНЕРА СХІД» ВІДНОВЛЮЮТЬ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ СПОЖИВАЧІВ

Всі Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та Апарат управління компанії відновлять особистий прийом споживачів вже з понеділка, 1 лютого 2021. Це пов’язано з послабленням протиепідемічних заходів та завершенням «локдауну» - який, в свою чергу, змінився обмеженнями адаптивного карантину, які діють у нашій наразі «помаранчевій» зоні.
Обслуговування споживачів буде вестися з обов’язковим виконанням рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України. Особистий прийом працівниками енергокомпанії можливий лише за певних умов:
- дотримання безпечної дистанції не менш ніж 1,5 метра;
- кількість споживачів в приміщенні має бути не більше однієї особи на 10 м2;
- заборона особистого прийому громадян та споживачів, які не використовують засоби індивідуального захисту та мають наявні ознаки респіраторного захворювання.
В свою чергу, працівники ЕНЕРА СХІД забезпечать максимум для того, щоб запобігати поширенню COVID-19: приміщення будуть регулярно провітрені та оброблені дезінфікуючими засобами, а персонал – постійно в засобах індивідуального захисту.
Нагадаємо, що особистий прийом споживачів в Центрах обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» було припинено ще з 9 жовтня 2020 року – через постійне зростання рівня захворюваності на COVID-19 в Україні та в Луганській області, зокрема. Обслуговування споживачів велося в режимі дистанційної консультації. Зауважимо, що й зараз краще надавати перевагу безконтактним формам комунікації. Тому, шановні споживачі – будь ласка, будьте відповідальними, дотримуйтесь протиепідемічних рекомендацій. Допомагайте своїм батькам, рідним та сусідам похилого віку дистанційно контролювати рахунки, передавати показники лічильника та вирішувати інші питання, пов’язані з постачання електричної енергії. Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку.
Будьте здорові!

Особистий кабінет