Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), оприлюднила рейтинг компаній за показниками якості електропостачання.
Державний регулятор сформував рейтинг на основі даних моніторингу показників якості електропостачання за 2019 рік та I-III квартали 2020 року. У постачальників універсальних послуг та операторів систем розподілу були проаналізовані:
1. рівень надійності електропостачання з урахуванням індексу середньої тривалості довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIDI);
2. рівень комерційної якості надання послуг з урахуванням показників:
а) середній строк надання відповіді споживачу на звернення/скаргу/претензію;
б) рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд;
в) відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру.
Незважаючи на об’єктивні труднощі роботи на території прифронтової області, ТОВ «ЕНЕРА СХІД» впевнено випередила багатьох постачальників із більш благополучних регіонів. Так, відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у IVR) в 2019 році становить 6 (шість), що дозволило нашому підприємству зайняти 2 місце в цій позиції рейтингу.
Окрім того, компанія займає 12 місце з 25-ти за показником «середній строк надання відповіді споживачу на звернення/скаргу/претензію за 2019 рік». Та посідає 11 сходинку за показником «рівень сервісу кол-центрів протягом 30 секунд за 2019 рік».
Ми раді, що державний регулятор так високо оцінив нашу роботу.
Звичайно, наша робота залишається не ідеальною, і деякі споживачі нарікають на якісь складнощі чи незручності… Але ж все пізнається в порівнянні – а цифри кажуть самі за себе. І, звісно, ми продовжимо покращувати обслуговування наших споживачів – ми невпинно працюємо над цим.