ДО УВАГИ АБОНЕНТІВ: ТОВ "ЕНЕРА СХІД" ТИМЧАСОВО ПРИПИНЯЄ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЦОК!
Через постійне зростання рівня захворюваності на COVID-19, всі Центри обслуговування та Апарат управління компанії з 9 до 23 жовтня припиняють прийом споживачів.
Центри обслуговування будуть переведені на режим дистанційної консультації.
- Так, Товариство нагадує, що всі питання щодо постачання електроенергії можна вирішити за телефонами Центрів обслуговування клієнтів, які є на сайті Товариства:
https://lg.enera.ua/subdivisions
- Допоможуть споживачам і спеціалісти Кол-центру. Номер телефону Кол-центра: (0645) 70-82-70 (багатоканальний). Оператори надають консультації з 07:30 до 16:30. Також можна відправити листа на електронну пошту: callcenter@lg.enera.ua
- За роз’ясненнями та консультаціями споживачі можуть звернутись в Інформаційно-консультаційний центр – (0645) 70-82-01. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30. Е-mail: ikc@lg.enera.ua
- Відділ по роботі зі споживачами електроенергії:
(0645)70-80-02
066-530-12-30
099-405-81-85
- Договірний відділ: +38 (050) 476 37 42. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30.
- В кожному Центрі обслуговування будуть створені скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для операторів ЦОКу – це мінімізує спілкування між людьми.
Шановні споживачі! Допомагайте своїм батькам, рідним та сусідам похилого віку дистанційно контролювати рахунки, передавати показники лічильника та вирішувати інші питання, пов’язані з постачання електричної енергії. Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку.
Дякуємо за розуміння! Будьте здорові!