Запитували - відповідаємо

Я вже сплатив за світло – чому мені надійшло повідомлення про заборгованість?!

Перша можлива причина отримання повідомлення про заборгованість – кошти оплачені недавно і установи, через які було здійснено платіж, ще не перерахували їх на рахунок Товариства. Зазначимо, що кошти, в залежності від установи, де вони сплачені, можуть надходити на рахунок протягом певного терміну, який може сягати 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу. Друга причина – під час оплати була допущена помилка (наприклад, неправильно вказаний особовий рахунок). Споживачу необхідно уважно передивитися платіжний документ і переконатися у правильності вказаних реквізитів. Виявивши помилку, не зволікайте і звертайтеся до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) за місцем проживання чи до установи, де ви здійснювали платіж. Якщо у вас все оплачено за правильними реквізитами і кошти вже встигли надійти на рахунок, але повідомлення про заборгованість все ж таки надійшло, то варто зробити звіряння розрахунків. Зверніться до ЦОК за місцем проживання або в кол-центр: (0645) 70 82 70.

Що таке EIC-код, та де його взяти?

ЕІС-код – це код енергетичної ідентифікації точки комерційного обліку. Він присвоюється автоматично. Це фіксована за довжиною послідовність алфавітно-цифрових символів (16 позицій). ЕІС-код потрібен для ідентифікації точки обліку об’єкта в базах даних для передачі обсягів споживання. Ці коди унікальні і не зміняться, доки працює точка обліку. Споживач може побачити свій ЕІС-код в рахунках від постачальника. Також ЕІС-код має бути вказано в паспорті точки обліку та в заяві-приєднанні від оператора системи розподілу. Ще цей код можна дізнатися в центрі обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за місцем проживання. Або можна запитати в службі технічної підтримки на сайті.

Що робити, якщо я випадково сплатив за електроенергію на рахунки ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання»? Ви можете забрати собі ці гроші, перенаправити платіж?

Питання щодо перерахунку коштів з особового рахунку споживача в ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» на особовий рахунок споживача в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» до компетенції ТОВ «ЕНЕРА СХІД» не належить. Споживачу необхідно особисто звернутись до структурного підрозділу ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», в якому він обслуговується. Кошти оплати за спожиту електричну енергію будуть зараховані на особовий рахунок споживача в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» лише після їх офіційного надходження на рахунок ТОВ «ЕНЕРА СХІД».

Поясніть, будь ласка, як нараховується оплата за електроенергію?

Рахунок містить таку інформацію: - Розрахунковий період; - Особовий рахунок; - Заборгованість на початок періоду (або переплата – тоді сума зазначається зі знаком «мінус»); - Покази лічильника, що використані для розрахунку обсягу споживання на кінець та початок розрахункового періоду (вказуються показники, що повідомлені споживачем. Якщо показники не передані або не зняті працівниками розподільчого підприємства (ОСР), то показники розраховуються виходячи з середньомісячного споживання попередніх періодів); - Різниця між показниками на початок та на кінець розрахункового періоду (обсяг електроенергії, спожитий за місяць); - Нараховано (за розрахунковий період) – сума до сплати нараховується виходячи з обсягу, спожитого за розрахунковий місяць і помноженого на діючий тариф.

Як дізнатися номер особового рахунку для оплати за електроенергію?

Особовий рахунок зазначений в квитанції на оплату за послугу електропостачання або в особистому кабінеті, якщо споживач там зареєстрований. Номер договору – це і є номер особового рахунку. Також, зателефонувавши до кол-центру ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за телефоном: (0645) 70 82 70 (багатоканальний), вказавши адресу проживання, можна дізнатися номер особового рахунку для оплати за електроенергію. Оператори нададуть консультацію з вищезазначеного питання. Варто додати, що в ЕНЕРА СХІД створені ще унікальні коди до особових рахунків: це латинські літери, що доповнюють номер. Наприклад: SB_(означає, що особовий рахунок обслуговується Старобільським центром обслуговування клієнтів), SV_ (Сватівський ЦОК), SL_(Станично-Луганський), SD_(Сєвєродонецький), SH_(Щастинський), TR_(Троїцький), BV_(Біловодський) MR_(Марківський), ML_(Міловський), NP_(Новопсковський), BK_(Білокуракинський), NA_(Новоайдарський), PP_(Попаснянський), LS_ (Лисичанський), RB_ (Рубіжанський) та KM_ (Кремінський).

Що таке EIC-код, та де його взяти?

EIC-код – персональний код енергетичної ідентифікації споживача як суб’єкта ринку природного газу або його точки комерційного обліку природного газу (за необхідності) в системі Оператора газотранспортних мереж. Завдяки ЕІС-кодам здійснюється електронний обмін даними між учасниками ринку природного газу та спрощується процедура зміни споживачем газопостачальника.

Особистий кабінет