Кол-центр

Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СХІД".

Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 20.00

Зателефонувавши до кол-центру, Ви можете отримати інформацію з таких питань:

- діючі тарифи на електроенергію;

- порядок укладання, зміни та розірвання договору;

- порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;

- порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;

- порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;

- порядок зміни постачальника;

- інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.

Повідомити інформацію:

- про крадіжки електроенергії;

- про порушення Ваших прав як споживача електроенергії.

Телефон Кол-центру: (066) 530 12 30 (багатоканальний).

Тарифікація дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв’язку.

Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу): info@lg.enera.ua

Особистий кабінет