Діяльність компанії

ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ: ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ СПОЖИВАЧУ?

Часто хтось щось купує чи успадковує – отримуючи майно, яке має підключення до електромережі та відповідну точку обліку. Будинок, квартира, гараж чи якась інша будівля – електрика там зовсім не зайва. Але ж власник змінився – і договір на електропостачання також має бути переоформлений. Що робити? Куди звертатися та з якими паперами?
Якщо змінився власник, то побутовий споживач спочатку має звернутися до структурного підрозділу оператора системи розподілу (ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», АТ «Укрзалізниця», ДП «Регіональні електричні мережі» або інші) за місцем знаходження об’єкту електропостачання. З розподільчим підприємством укладається договір про надання послуг з розподілу електричної енергії.
Вже після цього побутовий споживач звертається до центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» (https://lg.enera.ua/home/departments_map) за місцем проживання для укладання договору про постачання електроенергії. Для переоформлення договору споживач надає:
- копію паспорта;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи (від фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті – довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру фізичної особи - платника податків не вимагається);
- документи, що підтверджують право власності чи користування об’єктом;
- заява-приєднання до умов договору з розподілу електроенергії;
- договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії (що укладений з розподільчим підприємством) – за наявності;
- паспорт точки розподілу/передачі об’єкта (площадки вимірювання).

Особистий кабінет