Діяльність компанії

Що робити, якщо споживач випадково сплатив за електроенергію на рахунки розподільчого підприємства?

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ, ЩО НАЙЧАСТІШЕ ВИНИКАЮТЬ У СПОЖИВАЧІВ:
«Що робити, якщо я випадково сплатив за електроенергію на рахунки ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання»? Ви можете забрати собі ці гроші, перенаправити платіж?»
Питання щодо перерахунку коштів з особового рахунку споживача в ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» на особовий рахунок споживача в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» до компетенції ТОВ «ЕНЕРА СХІД» не належить.
Споживачу необхідно особисто звернутись до структурного підрозділу ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», в якому він обслуговується.
Кошти оплати за спожиту електричну енергію будуть зараховані на особовий рахунок споживача в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» лише після їх офіційного надходження на рахунок ТОВ «ЕНЕРА СХІД».
Дорогі друзі, більше актуальних питань та відповідей на них ви знайдете на нашому оновленому сайті: https://lg.enera.ua/home/questions
Возможно, это изображение (текст «#важливе питання ΕΗΕΡΑ нергетична конпанія що робити, якщо я випадково сплатив за електроенергю на рахунки тов <<лео> нське в якому BİH обслуговуеться. еднання оплата за спожиту електроенергю буде зарахована на особовий рахунок споживача в тов <<енера схід"> лише псля ii офцийного надходження на рахунок енера схід. 品»)" />

Особистий кабінет