Діяльність компанії

УВАГА! "ЕНЕРА СХІД" ПРОДОВЖУЄ ДИСТАНЦІЙНУ РОБОТУ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ!

Шановні споживачі! В зв’язку з посиленням карантинних обмежень в Луганській області (червона зона епідемічного зонування), всі Центри обслуговування та Апарат управління компанії тимчасово продовжать працювати з клієнтами в режимі дистанційної комунікації.
Наголошуємо: ПРИЙОМ СПОЖИВАЧІВ ПРИПИНЕНО! Питання відновлення прямих контактів із клієнтами не буде навіть розглядатись – доки епідемічна обстановка на COVID-19 залишається несприятливою, а Луганська область перебуває в червоній зоні.
НАГАДУЄМО:
- Всі питання щодо постачання електроенергії можна вирішити за телефонами Центрів обслуговування клієнтів, які є на сайті Товариства: https://lg.enera.ua/subdivisions
- В кожному Центрі обслуговування створені скриньки для звернень, де споживачі можуть залишити письмові повідомлення для операторів ЦОКу – це мінімізує спілкування між людьми.
- Допомогають споживачам і спеціалісти Кол-центру. Номер телефону Кол-центра: (0642) 70-82-70 (багатоканальний). Оператори надають консультації з 07:30 до 16:30. Також можна відправити листа на електронну пошту: callcenter@lg.enera.ua
- За роз’ясненнями та консультаціями споживачі можуть звернутись в Інформаційно-консультаційний центр – (0645) 70-82-01. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30. Е-mail: ikc@lg.enera.ua
- Повідомлення зі своїм запитанням можна залишити і в онлайн-сервісі «Особистий кабінет»: https://www.enera.lg.ua/uk/customer/login
- Відділ по роботі зі споживачами електроенергії:
(0645)70-80-02
066-530-12-30
099-405-81-85
- Договірний відділ: +38 (050) 476 37 42. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30.
Шановні споживачі! Допомагайте своїм батькам, рідним та сусідам похилого віку дистанційно контролювати рахунки, передавати показники лічильника та вирішувати інші питання, пов’язані з постачання електричної енергії. Будьте уважні до свого здоров’я і не наражайте себе на небезпеку.
Дякуємо за розуміння! Будьте здорові!
Довідково: прийом споживачів в ЦОКах та Апараті управління ТОВ «ЕНЕРА СХІД» було припинено ще з 9 жовтня – через постійне зростання в Луганській області рівня захворюваності на COVID-19.

Особистий кабінет