Кол-центр

Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СХІД".

Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 19.30

з 2.09.2019 зміна режиму роботи кол-центру : понеділок – субота: з 7.30 до 20.00

Зателефонувавши до кол-центру, Ви можете отримати інформацію з таких питань:

• діючі тарифи на електроенергію;
• порядок укладання, зміни та розірвання договору;
• порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
• порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
• порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
• порядок зміни постачальника;
• інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.

Повідомити інформацію:

• про крадіжки електроенергії;
• про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії.

Телефон Кол-центру: (0645) 70 82 70 (багатоканальний).

Тарифікація дзвінків згідно тарифами Вашого оператора зв’язку.

Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу) :

callcenter@lg.enera.ua
 

Увага! У випадку виникнення загрози електробезпеці терміново телефонуйте на гарячу лінію ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання" – 0 800 300 074 (цілодобово, безкоштовно).