Питання-відповідь

Як і де дізнатися чи пройшла оплата за електричну енергію на рахунок ТОВ «ЕНЕРА СХІД»?

 

Дізнатися чи пройшла оплата на рахунок ТОВ «ЕНЕРА СХІД» можливо у відповідному центрі обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД», або в кол-центрі за телефоном (0645) 70 82 70

Якщо залишилась переплата за електричну енергію в ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», яким чином можна її використати?


Переплату за електричну енергію, яка залишилась в ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» за договором у споживача, можливо перенести на договір споживача в ТОВ «ЕНЕРА СХІД». Для цього споживачу необхідно написати лист в ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» з проханням перерахування наявної переплати та підписати відповідну трьохсторонню угоду про перерахування коштів.

Що буде з переплатою, яка виникла у побутового споживача за рахунок надання субсидії?

Для можливості перерахування переплати, що виникла у споживача на договорі з ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» до ТОВ «ЕНЕРА СХІД», побутовому споживачу необхідно підписати заяву про згоду на перерахування коштів. Зразок заяви розміщений на сайті ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» (https://www.en.lg.ua/press-centr/news/item/910-kudy-platyty-ta-iak-buty-z-pereplatoiu-za-elektroenerhiiu-naibilsh-aktualni-pytannia-vid-spozhyvachiv). Споживач також може особисто завітати до центру обслуговування клієнтів та отримати зразки заяв.

Після підписання побутовим споживачем такої заяви, переплата буде зарахована на договір споживача з ТОВ «ЕНЕРА СХІД».

Тарифи/комерційні пропозиції. З ким вести переговори з приводу вартості послуг?

Переговори з приводу вартості послуг можна вести з уповноваженими представниками оператора системи розподілу та енергопостачальника. По постачальнику з керівником ТОВ «ЕНЕРА СХІД» (графік прийому громадян директором ТОВ «ЕНЕРА СХІД»: кожний четвер місяця з 13:00 до 15:00).

Чи можливо збільшити/зменшити заявлені обсяги споживання електричної енергії юридичному споживачу, яким чином?

 

Так, збільшення/зменшення заявлених обсягів споживання можливо за умови відповідного звернення юридичного споживача до ТОВ «ЕНЕРА СХІД» з урахуванням умов підписаної юридичним споживачем комерційної пропозиції в межах 15% заявленого обсягу споживання на розрахунковий період, до 13 числа розрахункового періоду.

Бюджетні організації повідомляють, що вони не мають змоги сплачувати
100 % передоплату. Чи дійсно це так?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату у разі закупівлі на строк не більше одного місяця, товарів вартістю не більше як 100 тис. грн.

 

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для оформлення пільги, субсидії?

Побутовий споживач звертається з цього приводу до ТОВ «ЕНЕРА СХІД».

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після оформлення договору на розподіл електричної енергії, побутовий споживач звертається до ТОВ «ЕНЕРА СХІД» для укладання договору про постачання електроенергії з обранням відповідної комерційної пропозиції.